Podsumowanie LIVERLANDII 2018 w Świeradowie Zdroju

LIVERLANDIA 2018 to wyjazd edukacyjno-integracyjny, który odbył się w Świeradowie Zdroju w dniach 31.08.2018 – 02.09.2018 roku. Miło nam było powitać i nowych gości i tych, którzy już z nami się spotykali. Góry Izerskie dodały uroku całemu spotkaniu, zwiedziliśmy okolicę i po pierwszym dniu pełnym atrakcji udaliśmy się  na wieczorne spotkanie medyczne z paniami lekarkami. Rodzice naszych Podopiecznych mieli dużo pytań w związku z chorobą dzieci, stąd tak ważne było zapewnienie im fachowej wiedzy.

LIVERLANDII dzień 2. mimo niepogody nie był jednak dniem straconym. Już rano pojechaliśmy do Huty Szkła JULIA, w której dzieci podzielone były na grupy i uczestniczyły w warsztatach malowania i grawerowania w szkle. Wszyscy mogliśmy dodatkowo zwiedzić Hutę i zobaczyć jak powstają piękne wyroby ze szkła. Następnie wyruszyliśmy na wycieczkę gondolą na Stóg Izerski. Lasy parowały, dlatego niewiele można było zobaczyć przez tę pogodę, niemniej sama podróż gondolą była emocjonująca 😉 Po wycieczkach rodzice uczestniczyli w spotkaniu z Paniami Lekarkami, aby móc zadać trudne pytania dotyczące chorób dzieci i przeszczepu wątroby. Część osób, a głównie dzieci w tym czasie relaksowały się w hotelowym Aquaparku. Dzień był dla wszystkich odkrywczy, a w następny dzień czekał nas najważniejsza część wyjazdu czyli wykłady medyczne.

LIVERLANDII dzień 3. mieliśmy ostatni dzień spotkania. Po śniadaniu odbyły się wykłady medyczne prowadzone przez panią Prof. Irenę Jankowską, dr Sabinę Więcek i dr Dianę Kamińską. Ponoszone tematy dotyczyły lekarstw, szczepień, biopsji i powikłań po niej. Dodatkowo o roli aktywności fizycznej w swoim życiu opowiedział Adrian Poleszuk 22 lata po przeszczepie wątroby i Monika Kruszyńska po przeszczepie wątroby w 2001 roku oraz po przeszczepie płuc w 2015. Dzieci w tym czasie miały zapewnione zajęcia animacyjne. Po obiedzie musieliśmy się już niestety pożegnać i pojechaliśmy do domów. To był naprawdę wspaniale spędzony czas ! Dziękujemy.

Poniżej dołączamy zdjęcia z naszego spotkania.

[ngg src=”galleries” ids=”16″ display=”basic_thumbnail”]

+48 12 654 52 99
+48 500 460 255

Numery kont bankowych:

konto główne: BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.

19 1750 0012 0000 0000 2068 7436

(przeznaczone na składki członkowskie, darowizny)

94 1750 0012 0000 0000 2068 7444

(przeznaczone WYŁĄCZNIE na darowizny dla Podopiecznych DZIECI i MŁODZIEŻY)